Ayam cemani

Salam sejahtera,

Lama tak menulis di blog poultry ni.. banyak masa aku luangkan untuk hobi lain.. hehe.. apa lagi.. orkid la.. Bulan lepas aku ada 'angkut' sepasang dara & teruna dr saudara Afiez..

Sekarang dah nampak besar pasangan ni..

Tapi risau la juga.. dengan keadaan cuaca yang sekejap hujan lebat dan panas terik yang berselang seli.. Kita pun boleh dapat selsema, inikan kan pula ayam..

Semoga pasangan ni dapat bersama dan menambah ahli baru dalam keluarga meeka..



1 comments:

rusydi abdul hafiz Rozaini said...

In shaa Allah ada barang yang sama lagi nak juai balik t ... tilik jantan betina dulu

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates