Sangkar Baru & anak- anak ayam Belanda

Salam,
Dalam bulan Januari - Februari di anggar sebanyak 245 ekor anak - anak ayam piru akan menetas. Hinggakan inkubator yang ada dah penuh sesak dengan telur-telur ayam silkie, red boubon, puyuh & button quail. Jadi telur - telur ayam belanda terpaksa la aku hantar ke kedai untuk dieramkan. 

Pada tanggal 8/2 dijangkakan sebanyak 45 ekor lagi akan menetas.12/2 - 28 ekor, 21/2 - 49 ekor, 26/2 - 44 ekor. Sehingga 31/1 hanya 2 ekor red bourbon saja yang menetas. Anak - anak Red bourbon ini pun dah berpindah tangan. Jantina nya pun aku tak tahu, tak sempat nak periksa.

Disebabkan banyak anak-anak yang akan menetas jadi terpaksa ler aku beli sangkar - sangkar baru. Sebagai persediaan, sebab anak-anak silkie & anak - anak puyuh banyak juga yang akan menetas.

Kepada sesiapa yang berkehendakan untuk membeli anak - anak ayam belanda boleh saja menghubungi saya.. Sebelum tu minta maaf banyak - banyak sebab hari raya cina ni aku ada hal di KL.. Hari sabtu baru ler aku ada kat farm..

Buat masa sekarang masih ada sekitar 30 ekor ayam belanda yang masih belum dijual.

Kepada yang menghubungi untuk mendapatkan anak- anak ayam api-api.. Saya minta maaf banyak-banyak, ayamnya masih belum mahu bertelur.



0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates