Alat Ganti Inkubator

Salam,

Hari ni aku terima bungkusan dari En Nizam,  yang mana dalamnya terkandung alat ganti untuk Inkubator : "Mentol Holder". Sayangnya 2 unit dari mentol mengalami kerosakan. Perkara ini aku maklumkan pada En Nizam. Rupanya, Pekerja pos lupa untuk menampal stiker 'fragile' pada kotak berkenaan. Disamping tu,En Nizam juga terlupa untuk memasukkan cebisan2 kertas bagi tujuan penyerapan hentakan.

Dulu aku pun pernah juga buat perkara yang sama. Masa tu seorang sahabat minta aku poskan gigi palsunya yang tertinggal di Malaysia. Jadi, keesokkan hari aku pun mengirim bungkusan berisi gigi palsu ke luar negara, tapi pada masa itu aku terlupa untuk membungkus dengan lapisan plastik yang berupa didalamnya ada ketulan angin. Maaf, aku tak tahu nama khas untuk plastik yang aku maksudkan. Apabila sampai disana gigi palsu pecah sembilan.. He he.. Kesian pada sahabat nan seorang ini. Terpaksa makan tanpa gigi selama sebulan. Balik Malaysia, terpaksa buat gigi palsu semula.

Berbalik pada alat ganti ini, kebetulan aku bercadang untuk mendapatkan stok lampu 5Amp untuk Inkubator manual, jadi terus aku beli 'mentol holder' yang aku perlukan. Harganya pun berpatutan.


0 comments:

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates